دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با استاندار
سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 03 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن تشکر و خوش آمدگویی به رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: وضعیت اسفبار کهگیلویه وبویراحمد در خسارات ناشی از سیلاب‌های اخیر را به آیت‌الله رئیسی برسانید.

 

سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: اولویت اول در بارش ها، جان مردم بود و تلاش کردیم تا تلفات جانی نداشته باشیم.

 

استاندار ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در این بارش ها در بخش های زیرساخت، راه های روستایی و عشایری، آب شرب، کانال های کشاورزی، مزارع پرورش ماهی و باغات دچار خسارت زیادی شده است.

 

استاندار با بیان اینکه، مناطق روستایی و عشایری این استان آسیب جدی دیده اند و برخی از آنها همه زندگیشان را از دست داده اند تاکید کرد: نگاه ویژه ای به کهگیلویه و بویراحمد شود. 

 

وی تصریح کرد: برای کاهش تلفات جانی و خسارات هشدارهای جدی قبل از بارش ها داده شد، خودم در نماز جمعه هشدارهای لازم را دادم و به خوبی از طریق صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی صورت گرفت و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار پیامک هشدار هم ارسال شد.

 

استاندار تاکید کرد: همه گروه‌ها را فعال کردیم، حوزه بحران با جدیت پای کار بود، تمام تجهیزات و امکانات را بکار گرفتیم و تلاش زیادی شد تا تلفات جدانی در استان نداشته باشیم اما عمق خسارات نباید در پشت نداشتن تلفات جانی ناگفته بماند و نادیده گرفته شود.

 

استاندار تصریح کرد: تیم های کمک رسان و خدماتی فعال هستند و تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارات است.

 

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور هم با تقدیر و تشکر از استاندار و تیم مدیریت بحران، مسئولین و مردم این استان تصریح کرد: در بازدید میدانی که از مناطق خواهیم داشت مسائل را مورد بررسی قرار داده و شرایط را به مرکز کشور اعلام می کنم.

 

 سیدمرتضی بختیاری اظهار داشت: با توجه به شرایطی که این استان دارد از همه توان و ظرفیت ها برای کاهش مشکلات، جبران خسارات به خصوص مناطق محروم و از جمله برای افراد تحت حمایت این نهاد بکار خواهم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار